2024
Realizacja podstawy programowej ze SMART GAMES – relacja z warsztatów
8. kwietnia w czytelni Biblioteki Pedagogicznej odbyły się warsztaty dla nauczycieli pt. „Realizacja podstawy programowej ze Smart Games”. Uczestniczki zapoznały się z bogatą ofertą gier dostępną w bibliotece oraz dowiedziały się, w jaki sposób wykorzystać poszczególne gry na lekcjach i zajęciach wyrównawczych.
Smart Games kształtują:
- Logiczne myślenie i analizę
- Umiejętności matematyczne
- Rozumienie przestrzenne
- Zrozumienie językowe
- Zdolności planowania i organizacji
- Współpracę i pracę zespołową
- Zdolności manualne i koordynację
- Zdolności wnioskowania
- Zrozumienie czasu i pamięci
Gry zostały zakupione w ramach realizacji projektu z Budżetu Obywatelskiego Mazowsza „Strefa Pasji Aktywności w Działaniu”.
Serdecznie zapraszamy do nieodpłatnego wypożyczania gier.
Autor
Komentarze zablokowane